Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 14:34 - Подари ми още един час
Автор: dianaxs Категория: Поезия   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Подари ми още един час!
Недей оставя тази
незабравима нощ
да се изниже между нас!
Подари ми един незабравим миг!
Нека да проверим, дали оставаме
непобедими, нераними,
тихо скрити под любовния кинжал.
Дали приятелството ни
ще е точно такова необратимо...
Днес, след няколко часа,
след няколко чаши вино, пак...

Сред нашите сродни души,
човеци, лица, очи,
сред човешки сълзи.
Остави това питие -
нека корените на твоето дърво
продължат да растат,
клоните му дори да се раздалечават,
дори листата му да се подмладяват.

Остави това питие -
нека животът ни да е щастлив.
Ще отпием от натрупаната пяна,
малко горчива, но засмяна.
Подари ми още един час,
за да почувствам живота,
да подаря чувствата си,
да запазя сладостта на любовта....

Остави ми още един час!
Остави чашите празни,
това, което остава между нас
няма как да го изгубим.
Дори улицата да ни разделя
сърцата ни ще се надпреварват,
ще полудеят.....

Благодаря за тези любовни мигове!
Знам, така трябва да ни делят -
сред капките вино, сред изпитото, мило!

Диана Ахмакова




Тагове:   още,   час,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dianaxs
Категория: Поезия
Прочетен: 85815
Постинги: 117
Коментари: 7
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031