Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 14:20 - Само едно лято
Автор: dianaxs Категория: Поезия   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
0




 

Лятото умира...
Докосвам твоя гроб
с буйни диви цветя...
Слънцето изрича последните си думи,
написани със златисти листа.
Лятото си отива...
Неговата усмивка свети,
като неугасваща звезда.
С теб споделих лятото,
но хиляди игли забиха се в сърцето ми...
Аз не успях, трудно го преживях...

Само едно лято аз мечтаех,
само едно лято аз обичах,
само едно лято се надявах
ние да бъдем заедно.
Само едно лято себе си отдадох,
само да ни има нас.
Твоите думи не мога да догоня -
светлината ги разперила
по отъпканата земя....
Твоите думи не мога нито
с болката си, нито с любовта си,
нито с душата си да имам....

Вятърът си играе
както през последните наши дни.
Този летен стих ми носи дъжд,
но знам под сивото небе
си се крил и слънчевите лъчи
сгряват моите очи -
тях ти докосна и приюти...

Само едно дълго лято
с теб преживях...
Само едно дълго лято
на теб се насладих...
Само едно дълго лято с теб,
запазих в сърцето си като икона,
на която понякога тихичко се моля.


Диана Ахмакова


Тагове:   лято,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dianaxs
Категория: Поезия
Прочетен: 86662
Постинги: 117
Коментари: 7
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930